BFF Tag

-Hejj
Prvo svima da vam pozelim srecnu Novu godinu.. Zelim vam uspeh u svakom planu koji ste zacrtali, puno ljubavi i srece kroz celu godinu. Mozda je ovo pocetak neceg novog, s obzirom da je Nova godina pocela. Nadam sse da ce vam se dopasti prvi post. Dugo sam razmisljala da li da stavim samo uvodni post ali razumem da cemo se upoznati tokom narednih objava.
Za danas vam pisem post sa mojim najboljim drugom. Uglavnom sve informacije videcete kroz pitanja tako da mozemo da krenemo da vas ne bih davila sa pisanjem.
Kako se zove vas najbolji drug/drugarica? Napisite mi u komentarima.

Pisem vam ponovo u subotu, ostanite prijavljeni i nadam se da cemo se opet sresti.

1.Kada i gde ste se upoznali?
 -Upoznali smo se pre 3 godine, preko skajpa. Znam da malo bolesno zvuci, ali upoznali smo se i uzivo otprilike pre par meseci.

2.Ako biste mogli da odete na bilo koje mesto na zemlji, koje bi to bilo i zasto?
-Definitivno Ausvic, oboje volimo istoriju i niko ne zeli da ide tamo sa nama hahaha

3.Koja je nasa omiljena boja?
-Meni je zelena, a Dariju crvena i crna

4.Koja je nasa omiljena hrana?
-KFC chicken bitches :D

5.Kako se zove cc od tvog najboljeg druga?
-Meni je Lil Pump, a Dariju Deneris iz GOT

6.Koje su tri omiljena filma i serija koje tvoj najbolji prijatelj voli?
-Darijo: The Walking Dead,GOT i Starwars
       Vanja: 13 reason why,Final Destination and A walk to remember


7.Ako negde izlazite zajedno, sta jede tvoj najbolji prijatelj?
-Uvek piletina

8.Koje je vase omiljeno secanje?
-Kalemegdan definitivno

9.Opisite jedno drugog jednom recju?
-Vanja je ludaca, Darijo nolifer...

10.Omiljena sala?
- ''PA REKO SAM'' nikad nece dosaditi

11.Omiljena pesma?
-goosebumps

12.Da li zivimo blizu jedno drugom?
-Nazalost ne, udaljeni smo vise od 100km

13.Da li smo ikad bili u svadji?
-Nismo

14.Da li smo ikad isli na putovanje zajedno?
-Nismo, ali planiramo

15.Nasa omiljena stvar?
-Tracarimo o svemu i svacemo.


Коментари

Постави коментар