First post.. I guess?

 Serbian:

Ne znam vise ni kako da pocnem... Stalno pravim nove blogove ili se vracam starim u pokusaju da pocnem ponovo redovno da pisem. Stari postovi (koji su na privatnom iz razloga sto zelim da pocnem ponovo) mi vracaju toliko lepih secanja na protekle 2 godine koje sam pisala. Nisam sve vreme bila aktivna i redovno pisala, ali zelela sam da se vratim ponovo ovom blogu. Ovaj put sam odlucila da pisem malo drugacije nego proslih par puta. Nije stvar u nacinu mog pisanja ili temama koje sam birala, samo nisam pronalazila sebe u svojim postovima. Ovaj put zelim da budem skroz iskrena i pisem vam neka svoja misljenja. Nadam se da cete me podrzati i zapratiti ovaj blog..Imate sa strane tu opciju, pa ako niste vec zapratili ne znam sta cekate.

Postovi ce izlaziti dva puta nedeljno, mozda ponekad i tri puta u zavisnosti od obaveza. Zasigurno postovi izlaze utorkom i subotom. 

PS Potpisivacu se posle svakog posta sa "Xoxo,V", videla sam to iz serije koju pretpostavljam svi znate. (PS za one koji ne znaju to je serija "Gossip Girl")
Vidimo se u sledecem postu,

Xoxo, V




Коментари

  1. Welcome back to blogging, my dear! Best of luck <3 Looking forward for your up-coming posts <3
    https://octoberslallu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Welcome to blogging world! Looking forward for your posts, carina!

    Marie
    The Flower Duet

    ОдговориИзбриши
  3. Welcome and I like the look!
    Thank you for your kind comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it! I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me - then I will follow you immediately back.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ОдговориИзбриши
  4. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy :)
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  5. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    Y75

    ОдговориИзбриши

Постави коментар